Total Pageviews

Rezeki

Thursday 5 April 2012

Zoo Negara


Salam semua...
al-kesahnya Zahra melalak malam tadi sebab menanggalkan "b" dari mulutnya..
sebab saya dah xtahan nak kencing, terpaksalah kuarkan dari mulut Zahra..
So,papanya menenangkan Zahra dengan storytelling rekaan sendiri sambil jari-jemari bergerak-gerak..Ya,anak kami,kalo tengok tangan and jari bergerak2 die automatically akan diam.Mungkin sebab dari kecil lagi saya tunjukkan pergerakan jari dan merasakan pergerakan itu adalah magik.
Dari apa yang saya dengar papanye bercerita, papa nak bawak Zahra pegi zoo tengok binatang. 
Saya kuar je dari toilet, papanya cakap nak bawak Zahra tengok KUCING kat zoo.
Tergelak besar saya..hahahha..adoi papa,kucing yang awak bagi contoh..papa dengar je saya gelak terus ambik bantal,pelok dan tutup muke..malu..hahahaha..
Cik abang oii..kucing orang umah sebelah slalu lepak kt umah kite..
Adoi laki aku,laki aku

No comments:

Post a Comment

Kelip kelip nak kata