Total Pageviews

Rezeki

Friday 9 November 2012

Kantoi

Aku baru jek post petang tadi,pasal laki aku eager nak tahu pasal blog aku. Tup tup die balik keje,siap2 nak gi main badminton, aku turun je bawah tengok die tengah godek aku nye laptop..Aku gi dekat,die wat slumber jek,nampak die taip google search ...enotots...aaarrggghh...
Cesss..die tahu..ape lagi berlaku la mini sumo..ofkos la aku xleh lawan,laki aku berat n beso dari aku 2x gande kot..tapi aku berjaye cekik die hingga menyebabkan anak kami terkejut dari tido..
Boleh plak perli aku..sebut,kelip-kelip malam..ni yang aku nyampah ni..sebab tu xnak cite..die suke perli..
bile nak gi je main badminton, boleh plak...bye2 kelip2 malam...rama-rama jantan nak gi main badminton...ntah ape2 ntah...kelip2 ade kene mengene ngn rame2 ke?
Skang die dh naik kat atas ngn Zahra..aku kat bawah tgh wat entri baru..hahaha dh dgr die menjerit..penat katekan main badminton..Misi untuk menjaga badan..tapi balik je main badminton melantak roti 2 keping, hotdog aku xkire brape batang dengan bakedbean..aku xmasak pon..die wat sendiri..hahaha kejam kan pa isteri papa..
Sebelom sign off,eno nak bagitahu papa yang eno dah bukak FB...Cubelah cari...kite main hide and seek ok???
Untuk korang semue, sini sape yang nak cube Beutskin Essence, tapi masih ragu2 or tak cukop bajet, aku jual loose.:

Loose Pack (Beutskin Essence)
10 biji x RM 50
20 biji x RM 90 
30 biji x RM 130
FREE POSTAGE DI SELURUH MALAYSIA!

No comments:

Post a Comment

Kelip kelip nak kata