Total Pageviews

Rezeki

Tuesday 6 November 2012

Kejadian Semalam - Sunway Pyramid

Semalam gi jenjalan merangkap shopping kat Pyramid.Dekat ngan umah.Kuar ari isnin senang,sebab xyah nak berebut parking.Lagipon aku madam kat umah.Bile2 boleh p shopping. Kuar dalam kol 12tghari, sampai je sane perut berbunyik.Malas pikir panjang nak makan kat mane,masuk jek kat Ayam Penyet..Sebelah meje kiteorang ade 1 famili (3pompuan 1 laki) ngan sorang anak kecik,laki rase dlm 2tahun kot,sebab dah boleh cakap compare ngan anak aku yg hanye berbahase baby.
Punyelah bising Zahra nak makan sebab nmpk makanan atas meje "nyak,nyak=nak" then aku tadahla tgn bace doa mkn.So otomatik anak aku pon tadah tgn.Akak sebelah jeling tengok tapi aku wat bodo jek.Kagum kot..hahaha
Dek kerane mulot anak aku yang bising bile dapat makan,budak laki kecik tadi berdiri atas kerusi (die xdok dlm baby chair) tegor anak aku..Aku ngn laki aku senyum bgth Zahra,abg (budak tadi) say hi to u..makcik budak tu (aku rs makcik die kot ngn badan gedempol n pakai cm bdk pengk*^d) senyum pastu ajar budak kecik tu jugak kt hai & hello..bapak budak tuh (aku rslah sebab die sorg je laki and umo dlm 30an)xhirau pon ngn anak die yg cakap2..yang 2 org pompuan lagi tu pon xpandang,makan je,makcik die sorang je dok layan.
Famili tu abis makan jek,budak tu dtg kat anak aku..anak aku sentuh pipi,mate mulot..sian ank aku,manetaknye,dunie die kat umah.Yang slalu tengok aku,papa die ngan ayachik aka pakcik die jek.Makcik die dh gelak-gelak kate awek..siap tanye anak aku umo brape..tp ahli famili die yang lain pusing pon idak senyum pon tak..sebab aku pandang2 kt dieorg takut2 nak sembang2 ke senyum ke..Aku nak beramah alam flora sket..
Bile dieorg nak kuar ank dieorg datang skali lg kat anak aku,pastu laki aku suh anak aku salam kat abg,abg nak balik dah...anak aku hulor tangan,tp bdk tuh malu kot,buat ala2 nak tembak..budak laki kecik beselah kan???
Yang melayan,yang mengajo budak kecik td tu, makcik die jek suh salam.Suh bye-bye..anak aku sebut tatatata xabis2..mak bapak die nonong je jalan,pusing pon idak,senyum pon idak...hmmm....miskin sgt ke kiteorg ni smpi xnak pandang?
Aku ckp kat laki aku,famili tuh sombong..laki aku anggok jek sambil makan.xpusing kanan kiri dah..ish ish ish..laki kalo  makan cm takot org curik jek makanan die..
Kat sini,aku nak tepek doa menghindarkan sombong untuk amalan kite semue.So jangan sombong2 ek.

credit to queenofbutterfly.blogspot.com

Nanti bile dah pakai Beutskin Essence,dah jadik canteks jangan sombong tau!..
Sape nak order contact saye ok!

Love u ollss
Cik Puan Eno
016-2204364

No comments:

Post a Comment

Kelip kelip nak kata