Total Pageviews

Rezeki

Thursday, 13 December 2012

Ku ingatkan senggugut..

Hi..salam..lama rasenye xmenjengah blog ni..harini 13.12.2012...Hari ke 10 selepas menjalankan pembedahan "LAPAROSCOPY" akibat mengandung luar rahim...
Ape tu "Laparoscopy"?mase doktor cakap yg terngiang dalam kepala aku..tebok lubang kat perut...Tapi memang sesuai pon name diberi...2 hari aku LAPAR tau..cume drip je dlm badan...sebab xkentut punye pasal...korang semue,hargailah kentut ok..nikmat badan...
Bermula dengan datang bulan..tapi lewat sket..xkesah sangat sebab datang bulan maknenye xpregnen..Hari ke-3,sakit mak aih...belah kiri sampai xleh bangun..baring meringkuk jek..bile bangun je cam nak pitam..
Tak boleh jadik nih,kalo lagi terok sian Zahra.Ajak husband g klinik.Aku ajak g klinik biase je,tapi die insist pegi sakit puan.Nasib baik ahad tuh,klinik sakit puan dekat ngn umah bukak.
Bile cakap kat doktor sakit cmni,camni,doktor nak scan.Aku ok je lah..Skali nampak ade ketol darah..dah cuak dah..Pastu doktor kate nak scan masuk dalam rahim nak makesure,yang ketol darah tu cam PREGNEN LUAR RAHIM..Dengar jek pregnen,terkejut...memang terkejut.Rezki,alhamdullilah tapi xde rezki..xdapat diselamatkan.tapi darah yg kuar tuh?Belom sempat nak google..kepala masih lagi pening...
Apa-apa pon,alhamdullilah semua berjaya,dan aku sihat...bekas tebukan kering dengan elok,xde nanah or berair...Terima kasih SNE Kapsul...
Anak dah bangun..chow dulu..

ok bagi sape yang ade membuat pembedahan,atau luka-luka bersalin.elok amalkan SNE Kapsul..In shaa Allah mujarab..Bulan ni saya promo..Beli Produk SNE dapat FREEGIFT 5 sachet Excel Tea...



Sehat di dalam..cantek di luar..sesuai untuk puan-puan yang sembelit ketika pantang...

No comments:

Post a Comment

Kelip kelip nak kata